favicon-icono-gremitex-noticia

Nous avantatges i serveis exclusius: cerca de finançament

Des del Gremi de Comerç Tèxtil i Sastreria estem contínuament treballant per oferir avantatges i serveis exclusius dels que podeu gaudir pel fet de ser agremiats i que ajuden en el desenvolupament de la vostra tasca comercial tot fent-la més competitiva. En aquest cas us oferim avantatges en relació a aspectes de finançament, ja sigui circulant i/o inversió, i que en pugueu gaudir de forma avantatjosa gràcies a l’acord amb l’empresa Capital Focus, una empresa col·laboradora de l’Institut Català de Finances, Avalis i Banc Europeu d’Inversió, amb un equip de professionals que compta amb més de deu anys d’experiència en el sector financer.

Capital Focus acompanya a la petita i mitjana empresa en la consecució dels seus objectius empresarials, gran part dels quals passen per l’obtenció de liquiditat per a poder créixer i continuar amb el seu dia a dia.

La seva experiència i compromís, que posen a disposició dels associats al gremi, han permès un 90% d’èxit en la cerca i consecució de finançament a través de diferents entitats financeres. La seva fórmula, que no implica exclusivitat amb cap entitat en particular, permet trobar les condicions més avantatjoses per a les empreses. Només cobren en cas d’èxit i els seus honoraris, més reduïts a través del Gremi, no suposen un sobrecost, ja que aconsegueixen les millors condicions del mercat.

Us recordem que com sempre podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol consulta o aclariment (info@gremitex.cat / 93 681 70 90).